2016 m. gruodžio 27 d., antradienis

Gytis paskevicius meiles nera zodziai

Gytis paskevicius meiles nera zodziai Gytis Paškevičius dainos Meilės Nėra žodžiai. Lietuviška ir užsienio muzika (dainų tekstai). C G Pavirto Pelenais, Dm Am Svajones ir sapnai, Tada kai pasakei, Likim draugais.

Gytis paskevicius meiles nera zodziai
Meldziau tave ilgai, Ne zodziais o jausmais, Tu kartojai vis, Likim draugais. Kategorija: Senos dainos, Įdėjimo data: 18. Atsisiųsta: 1230, Paskutinį kartą atsisiųsta: 13. Tai tik zodis,vienas is daugelio zodziu.
Gytis paskevicius meiles nera zodziai
LUKESCIU,NEAPYKANTOS,SVELNUMO,PAGARBOS.


Tai ne aš nusprendžiau, ši daina parašyta po Kalantos susideginimo ir daug metų buvo pogridyje, ir truputį buvo kitokie žodžiai. Nera – čia rasi MP3 muzikos kūrinių, atitinkančių tavo užklausą. Vaizdas iš filmo “Paskutiniai Brėmeno muzikantai”. NE ZODZIAIS O JAUSMAIS, BET KARTOJAI VIS. Palik man pranešimą, jei meilės nėra Jei tik prisirišimas ir tuštuma Palik man pranešimą, išeitų, aš būsiu. Aistė Pilvelytė ir Urte - Kai meiles nera (Muzikos akademija 2008m.). Valdas&Arvydas - Mylėk mane (žodžiai G.Paškevičius).

Gytis paskevicius meiles nera zodziai
Man skambėjo mintyse panašus žodžiai : And You are all that I want.


Mes kartu jau 10 metų ir dainos žodžiai perteikia visą tą emociją, kai būna sunku. GYTIS PAŠKEVIČIUS - meiles nera 12:07:44. Marijonas Mikutavičius - Aš Labai Myliu. Keistuoliu teatras - O mes vaikai (su zodziais). Lino Adomaičio ir Gyčio Paškevičiaus muzikos gerbėjams – nuostabi žinia: atlikėjai pristato naują, didingą dainą „Kol kartu“. Popuri Šaukiu Lietau Žarija Draugams Šiam Pasauly Meilės Nėra Live.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo vykdymą prižiūri ir kontroliuoja. Rūšis: Įstatymas, Priė...