2017 m. balandžio 30 d., sekmadienis

Zodziai vyrui apie meile

Zodziai vyrui apie meile Mylėjau ir tebemyliu… Nors tu dabar toli, Bet mano mintys visada su tavimi. Aš žinau, kad tu sugrįši Nepaliksi manes šiam pasauly… Aš lauksiu. Gairės: Meilės žodžiai jai, Meilės žodžiai jam, Meilės žodžiai merginai, Meilės žodžiai mylimajai, Meilės žodžiai mylimajam, Meilės žodžiai vaikinui, Sveikinimai.

Zodziai vyrui apie meile
Gražūs žodžiai, mintys mylimajam, vyrui ar tiesiog vaikinui. O čia tinka po visų gyvenimo negandų suradus nauja meilę:. Ji yra deimantas, kurio net karaliai negali nusipirkti.


Patikėki, myliu aš Tave, Ir trokštu būti Tavo amžinai.

Zodziai vyrui apie meile
Prie meilės artėji ne tada, kai randi sau tobulą žmogų, o tada, kai išmoksti netobulą. Tik keli žodžiai yra mano širdyje: Tavo vardas ir jausmas, kurį tau jaučiu. Aš jo paaiškint negaliu, nes net pati nesuprantu, tačiau žinau, kad šis jausmas skirtas. Tavo akyse meilė parašyta, Kai esu šalia visa tai jaučiu. Dovanoju Tau savo sirdies siluma ir meile. Gerbiu Tave ir remiuosi i Tavo dvasine ramybe.


Sveikinu Tave ir linkiu, jog niekuomet nebutum kitoks nei Tave. Gražiausi meilės žodžiai jai ir jam bei frazės apie meilę. Parink tinkamus meilės žodžius savo mylimam žmogui.

Zodziai vyrui apie meile
Aš nenoriu visko iškalbėti, Nes paskui, žinau. Ir dar vienas, bet shitas apie nelaminga meile. Kai susipažinau su savo tuomet dar būsimu vyru į jo atminimų.


Ji buvo princesė, nes meilė ant moters galvos uždeda neregimą karūną. Tačiau kartais žodžiai gali išgelbėti arba atvirkščiai - nužudyti. Mūsų meilės dėka vidury paprasto gyvenimo pasijutau kaip pasakoje. Paliesk mane, į savo sapną panardink Ir.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo vykdymą prižiūri ir kontroliuoja. Rūšis: Įstatymas, Priė...