2017 m. gegužės 15 d., pirmadienis

Mieli zodeliai merginai

Mieli zodeliai merginai Gražūs žodžiai, mintys mylimajai, panelei ar tiesiog merginai. Padovanok man miela uzmirsta zodi, kazka labai paprasto, kazka visai nereiksmingo, kaip balsa lapo, kuris spali vienas laikosi ant medzio… Padovanok man. Mano mintys ir širdis — mano miela Moteris.

Mieli zodeliai merginai
Mylėjau ir tebemyliu… Nors tu dabar toli, Bet mano mintys visada su tavimi. Aš žinau, kad tu sugrįši Nepaliksi manes šiam pasauly… Aš lauksiu. Mieliausi žodžiai, kuriuos gali pasakyti vaikinas – savo merginai: „Kita mergina.


Gairės: eilėraštukaigražūsjausmaijuokaiširdisžodžiai.

Mieli zodeliai merginai
Tam, kad suprastum kokia mažytė esi, Tam, kad. Jeigu galėčiau paprašyti trijų norų. Išmokti niekada nepasiduoti, norėti iš gyvenimo daugiau nei norėjau vakar, ir visada būti. Daugiau nei 200 SMS, sveikinimų ir kitų tekstų meilės tema. Taigi vaikinai, kaip jus kreipiatės į savo antrasias puses? Barsukas“, „bebenčiukas“, „ežiukas“, „koldūniukas“, „kempiniukas“.


Prasmingi, protingi žodžiai, prasmingos, protingos mintys, citatos:. Stenkis turėti tai - kas tau miela, nes kitaip busi priverstas pamilti tai - ką turi. Gražūs meilės žodžiai prieš miegą, eilėraščiai nakčiai merginai, panelei, vaikinui ar draugui.

Mieli zodeliai merginai
Tos ilgos naktys be mėnulio, Padangėj pilna debesų. Ir niekada aš netikėjau, Kad be tavęs man bus sunku. Trumpi žodžiai apie meilę, trumpos meilės frazės, trumpos mintys apie meilę. Klausimas vaikinams- kaip jus vadinate savo.


DD~ … tik man reik ilgesniu posmeliu…;DD~ bet. Tiesiog labai grazus vaikiski zodeliai:) Gal kas norit pabendrauti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo vykdymą prižiūri ir kontroliuoja. Rūšis: Įstatymas, Priė...