2017 m. gruodžio 3 d., sekmadienis

Mano vaistine kontaktai

Mano vaistine kontaktai Mano vaistinės“ vaistinių tinklas veikia visoje Lietuvoje. Informacija apie vaistines, darbo laikas, adresas, telefonas. LT-19156 Vilniaus apskritis, Lietuva El.

Mano vaistine kontaktai
Receptiniai vaistai, maisto papildai, vitaminai ir medicininės prekės – viskas vienoje vietoje, internetinė vaistinė Jūsų namuose! Imones kodas, PVM, adresas, telefonas, darbuotojai, skolos, žemėlapis. ENTAFARMA, UAB - MANO VAISTINĖ, vaistų ir maisto papildų elektroninė parduotuvė, Įmonės informacija. Skaitos kompiuterių servisas UAB Farmacinių informacinių.


Mano vaistine kontaktai
Judickienės vaistinė (MANO vaistinė), Dariaus ir Girėno g. Birštone: „Guobos vaistinė“ (MANO vaistinė), B. Vaistai, Receptiniai, Nereceptiniai, Vaistas, Vitaminai, Maisto papildai, Kosmetika, Higiena, Medicininės prekės, Vaistažolės, Slauga, Tabletės, Tepalas. Vaistinės Alytuje, įmonių paieška Info. Kontaktai, atsiliepimai, nuotraukos, darbo laikas ir daugiau. Tai projektas sukurtas ir įgyvendinamas tam, kad būtų remiamos nepriklausomos vaistinės visoje Lietuvoje ir, kad jų pozicijos rinkoje būtų kuo stipresnės. Prekyba Vaistai, medicininės prekės. Lukiškių vaistinė“ Vasario 16-osios g. UAB „ENTAFARMA“ užtikrina, kad tvarkydama MANO KORTELĖS naudotojų asmens duomenis, laikosi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės.
Mano vaistine kontaktai
Vilniuje senos: žinoma, kad pirmoji vaistažolių vaistinė buvo įsteigta dar tarpukaryje, 1936-aisiais. GEDIMINO VAISTINĖ, Universiteto vaistinės filialas.


Vieni mano, kad kosmetika visų pirma yra skirta efektui gauti: nuplauti, suminkštinti, sudrėkinti, palyginti, pagražinti. UAB Norfos vaistinė (Nvaistinė) - akcijos, nuolaidos, naujienos, vaistų paieška. Reklama Ultra Gingko & Ginseng tab. Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K). Elektroninėje vaistinėje nurodytos akcijos ir nuolaidos taikomos perkant internetu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo vykdymą prižiūri ir kontroliuoja. Rūšis: Įstatymas, Priė...