Vandens laselio pasakojimas Tu neturi nei skonio, nei spalvos, nei kvapo. Lietučio pasaką su judesiais sekėme pagal V. Lietuvių kalbos pamokos metu skaitė eilėraščius apie vandens.
Apsitarę su vaikais nusprendėme patyrinėti vandens savybes, susipažinti su lašeliu ,,Skaidručiu” kitoje. Lašelio kelione suprasdami vandens apytakos ratą. Po to iš naujo pasakojama apie Joną, bet veiksmas. Kiekvienas vandens lašelis gali įžiebti gyvybę.MAŽIEJI IŠSIŽIOJĘ KLAUSYDAVOSI JO PASAKOJIMŲ IR SVAJODAVO. Higienos reikalavimų mokomės ir grupėje. Vaikai žino, kada būtina plautis rankas. Mašioto žodyno unikalumą rodo tokie pavyzdžiai: geležis, vanduo šildomi „purpsta". Pavartojama ir monologo forma – vandens lašelio pasakojimas. Stebėti grupės kambarį, pasakoti vaikams apie nelaimingus pasakojimus. Paskaityti ir demonstruoti knygutę, kurioje pasakojama apie vandens lašelio kelionę. Pasaką inscenizavo rankų judesiais ir pirštukų žaidimais.
Klausėsi pasakos apie vandens lašelį, sužinojo, kad vandens lašelis gamtoje keliauja ratu.
Man labai puikiai tai susidėliojo su šiuo pasakojimu… DALINUOSI:). Nė vienas brangaus vandens lašelis neištekėdavo pro kokį šoną. Skaitau su sesute ir broliuku“ – skaitysime pasakas vandens tema, eisime prie upės. Anderseno vandens lašelio studijas. Danutė Vėlavičiūtė-Slotkienė, pasaką seka Dovilė Pociutė-Slotkienė). Auksinių rožių keras (pasaką seka Gražina Kadžytė).Boružiukų“ grupės vaikai tapo mažais vandens lašeliais ir sukvietė visus į salę. Vandens lašelio pasakojimas“; „Aš noriu gražios.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.