2017 m. rugsėjo 19 d., antradienis

Tavo svajone zodziai

Tavo svajone zodziai Lietuviška ir užsienio muzika (dainų tekstai). Kiek mačiau, tai Mamontovas pirmame stulpelyje grojo bar akordais (bent jau aš juos taip vadinu)xD Mano naudojami akordai pirmame. G D Em C Tie, kurie skrenda per mėlyną dangų G D Em C Ir tie, kur išdrįsta.

Tavo svajone zodziai
Dainos žodžiai: Tie, kurie skrenda per mėlyną dangų. Visi jie liepsnodami kyla ir krenta. Graži daina, Gražūs žodžiai, Gražiai skamba. Tik tam, kad grąžintų tau tavo svajonę.


Tas jausmas, kai tavo svajonė išsipildo kitam. G D Em C Tie, kurie skrenda per mėlyną dangų. Danielius Adomaitis - Laimės akimirka (iš eilėraščių rinkinio "Žodžiai Tau"). Jie plauna tavo smegenis; Deganti saulė; Dabar ir čia; Tavo svajonė. Sigitas Parulskis: Kokia didžiausia tavo svajonė. Andrius Mamontavas - Tavo svajonė Cover by AMHERST.


Vakar staiga paklausė, kokia mano didžiausia svajonė. Trys žodžiai „Aš tave myliu“ gali pakeisti jūsų gyvenimą, tačiau kai. Mes širdį padėjom ir žodį mylėjom, Iškėlėm mes tavo vardą.

Tavo svajone zodziai
Kur miškas ir kloniai, ten tavo svajonė. Apie Tavo svajonė, labdaros ir paramos fondas. Fondas teikia socialines, psichologines ir ugdymo.


Socialinis darbas su šeima, laisvalaikio. Kaip bebūtų, Aš norėčiau būti su Tavim kartu. Tu – mano laimė, džiaugsmas ir svajonė Tu – mano meilės nuostabūs sapnai. Myliu Tave dabar ir amžinai, Tau visos mintys, Tau visi troškimai. Tikslas yra ne kas kita kaip galutinį terminą turinti svajonė. Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones.


Nepažįstamoji2015-01-10In "Žodžiai tau".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas

Nepilnamečių duomenų apsaugos įstatymas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo vykdymą prižiūri ir kontroliuoja. Rūšis: Įstatymas, Priė...